English
پیش از آنکه بالارفتن از نردبان موفقیت را آغاز کنید، مطمئن شوید که نردبان را به ساختمان مناسب تکیه داده اید - استفان کاوی
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
.
login logo
دانشگاه هاshare in fbshare in liبه اشتراک بگذارید:
آکادمی دموس - Domus Academy
مقاطع تحصیلی
Associate DegreeBachulor DegreeMaster Degree
امتیازات
وسعت
4
كيفيت تحصيلي
5
سيستم آموزشي
5
امكانات رفاهي
5
امتياز نهايي
4.5
وسعت :
1200 دانشجو
زبان آموزشي :
ایتالیایی و انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش مورد نیاز :
نمي‌باشد
داراي خوابگاه :
‌مي‌باشد
تعداد رشته :
35
سيستم آموزشي :
حضوری
شهر / ايالت :
میلان
امكانات رفاهي :
عالي
رتبه در دنيا :
15
رتبه در كشور :
2
مورد تاييد وزارت علوم ايران :
ممتاز
وام دانشجویی :
دارد
داراي بورسيه :
نمي‌باشد
امتیاز شما
میانگین امتیاز: 0 از 5 (0 رای)
-
  • نگاه کلی
  • رشته های تحصیلی
  • نقد و بررسی
  • پذیرش
  • پرسش و پاسخ
  • نظرات
به اطلاع می رسانیم که موسسه علمی تکیه گاه دانش هم اکنون نمایندۀ رسمی آکادمی دوموس برای سال تحصیلی 2015-2016 در ایران می باشد.

جهت دریافت بروشور آکادمی دوموس به موسسه مراجعه نمایید.




 معرفی آکادمی دوموس:

آکادمی دموس (داموس ، دوموس) یک محیط آموزشی سرزنده و پویا است. این آکادمی محلی برای پرورش افراد مستعد و در حقیقت یک سکوی پرش برای فعالیت در یک محیط بین رشته ­ای است و بیش از هر چیز دیگری، کمک بزرگی است برای قرار گرفتن در یک مسیر حرفه­ای خلاقانه و رضایت­بخش.

در اینجا، دانشجو نقش اول را ایفا می­کند، دانشجو تولید ایده می­کند، اشتباه می­کند و از آن درس می­گیرد و در نتیجه الگوها، فرایندها و موضوعات جدیدی خلق می­کند. و فراتر از همه یک حس کنجکاوی بسیار زیاد و یک زندگی حرفه­ای  بی­ نظیر در آینده نصیبش می­شود.


 بنابراین این آکادمی یک تجربۀ انسانی حقیقی است، که در نتیجۀ آن، توانایی نوآوری با روشهایی دقیق و قدرتمند ترکیب می­شود.

از سال 1982 نام آکادمی دوموس یادآور برتری در حیطۀ طراحی در مقیاسی جهانی بوده است.

به همین دلیل است که تمامی معماران، طراحان، متفکران و متخصصان در زمینه ­های طراحی، معماری، و مد در بازه­ های زمانی مختلف در این آکادمی شهر میلان تدریس کرده ­اند.



تاریخچه

در سال 1982، آکادمی دوموس در میلان تاسیس شد.

آکادمی خود را به عنوان یک کارگاه برای پژوهش و تجربه در مقطع آموزشهای عالی شناساند و در همان نخستین گام هایش، با رویکرد بی­نظیر خود نسبت به آموزشهای عالی در حوزه­های مد و طراحی به بالاترین جایگاه­ها در کشور رسید. در عرض چند سال، آکادمی به خاطر تاکید ویژه­اش بر ریشه ­های فرهنگ ایتالیایی مورد تحسین قرار گرفت و به لطف برنامه ریزی مناسب، به هویتی متمایز در صحنۀ بین­المللی دست یابد. به­ همین دلیل بود که دانشگاه در سال 2009 عضوی از یک شبکۀ بین­المللی دانشگاهی با عنوان Laureate International Universities شد که هدف از آن ایجاد فرصتهای بهتر برای تحصیلات عملی، مستقل و الهام­بخش است.

آکادمی دارای اصول و کلید­واژه­هایی است که ساز و کار درونی آکادمی را توصیف می­کنند، ساز و کاری که موجب تمایز آکادمی دوموس از هر نهاد آموزشی دیگری شده است. اصل نخست، اهمیتی است که آکادمی برای تک تک پروژه­ های دانشجویان قائل است، چرا که این پروژه­ها فرصتی برای دانشجویان جهت تبدیل امور پیچیده به مسائل عملی هستند و انجام آنها نتیجۀ الهام و استعداد است. اصل دیگر تجربه ­های احساسی و عملی است که یک سابقۀ ذهنی فرهنگی برای دانشجوها به ارمغان می­آورد تا بتوانند از آنچه یاد گرفته­اند بهره ببرند. و در نهایت یک اصل هم ایجاد روحیۀ خودآموزی در افراد است که به لطف مشخصه ­های دروس و دوره­های ما امکان­پذیر می­شود. در آکادمی دوموس، با ایجاد محیطی که ترکیبی از سختکوشی و درس گرفتن از اشتباهات را به عنوان نخستین قدمهای طراحی مطرح می­کند، این امکان برای دانشجوها مهیا می­شود که در نمایش شخصیت و حرفه­ای­گری خود آزاد باشند.

در دسامبر 2009، آکادمی دوموس به Laureate International Universities پیوست، شبکه­ای بین­ المللی  از بیش از 80 دانشگاه در 29 کشور دنیا در امریکای شمالی، امریکای لاتین، اروپا، شمال افریقا، آسیا و خاورمیانه.

آکادمی دوموس در محیط چند­رشته­ای خود این امکان را به علاقمندان خلاق می­دهد که خودشان را نشان دهند. این آکادمی بدرد کسانی می­خورد که می­خواهند با طراحی­های بدیع و تاثیرگذار خود موجب شگفتی همگان شوند و حتی فرصتهای شغلی تازه­ای را در بازار بیافرینند. 

contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد