English
وب سایت موسسه تکیه گاه دانش، جامع ترین بانک اطلاعات تحصیل در ایتالیا - قطب جدید تحصیل در اروپا
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
.
login logo
دانشگاه هاshare in fbshare in liبه اشتراک بگذارید:
آکادمی مارانگنی- Istituto marangoni
مقاطع تحصیلی
امتیازات
وسعت
0
كيفيت تحصيلي
0
سيستم آموزشي
0
امكانات رفاهي
0
امتياز نهايي
0
وسعت :
زبان آموزشي :
ایتالیایی- انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش مورد نیاز :
نمي‌باشد
داراي خوابگاه :
‌نمي‌باشد
تعداد رشته :
0
سيستم آموزشي :
شهر / ايالت :
میلان
امكانات رفاهي :
عالي
رتبه در دنيا :
0
رتبه در كشور :
0
مورد تاييد وزارت علوم ايران :
ضعیف - غیرقابل ارزشیابی
وام دانشجویی :
ندارد
داراي بورسيه :
نمي‌باشد
امتیاز شما
میانگین امتیاز: 0 از 5 (0 رای)
-
  • نگاه کلی
  • رشته های تحصیلی
  • نقد و بررسی
  • پذیرش
  • پرسش و پاسخ
  • نظرات

آموزش مد ، هنر ، طراحی

آیا می شود مد را آموزش داد احتمالا این سوال به وجود می آید که درسال 1935 جولیو مارانگنی که به خاطر لباس هایش که طبقه اشراف ایتالیا به تن می کردند؛ شهرت یافته بود با چه هدفی اقدام به تاسیس این آکادمی کرد؟ برای پاسخ به این سوال این سوال آکادمی طراحی مد ولباس مارانگنی در میلان تاسیس شد. مدرسه ای که در آن مهارتها و تکنیکهای بسیار خاص و ویژه برای دنیای مد را در سالهای تاسیسش آموزش و شکل می دهد. آکادمی مارانگنی هرگز باور ارزش نهادن به پرورش طراحان جدید را متوقف نساخته و پیوسته در حال به روز رسانی و جذب طرفداران بیشتر در بازارهای ایتالیا و همچنین بین المللی ست.

در سالهای اخیر آکادمی مارانگنی شعبه های جدیدی در لندن ، پاریس و اخیرا در شانگهای تاسیس کرده است؛ آکادمی مارنگنی جدیدترین شعبه خود را در فلورانس دراکتبر سال 2016 افتتاح کرد.

در کلاس های آکادمی مارانگنی چهار نوع استعداد و حرفه از صد و هفت ملیت مورد ارزیابی قرار می گیرد که معرف میراث تاریخی این آکادمی می باشد.

امروزه آکادمی مارانگنی، چنانچه بنیان گذارش می خواست، نه تنها مد بلکه همچنین طراحی را که همراه با مد سهم قابل توجهی رنگها، مواد اولیه،آموزش هنری در فرم را دارند را با موفقیت آموزش می دهد.

آکادمی مارانگنی همواره با هدف ساختن متخصصان آینده در بخش های کلیدی تولید، ارتباط و هماهنگی مدیریتی دوره های سالیانه ، سه ساله و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد.

 ردولفو ، جین ساندر، آلبرتو لوسیو ، توسط این آکادمی به عنوان مارک های در حال ظهور پشتیبانی می شود . نام تجاری پائولا (paola)
که توسط رنزو روسو  تایید شده از آخرین مجموعه های با ارزشی است که توسط این آکادمی معرفی شده است .
مارک های موسچینو ، و دومنیکو دولچه و استفانو گابانا که با عنوان دولچه گابانا در جهان شهرت یافته اند از شاگردان و فارغ التحصیلان این موسسه بوده اند. این یک دستاورد کمی و کیفی مهم است که نقش آکادمی مارانگنی را به عنوان یک رهبر جهانی در آموزش مد تبیین می کند.

contact us :
88207093
88658046
88207068
88657934
09199090441
tkdanesh@gmail.com
ideh nama
کلیه حقوق اطلاعات این سایت برای موسسه تکیه گاه دانش محفوظ می باشد